CRM 2011–wysyłanie widomości email–zatwierdzanie adresów email

Jeśli spojrzymy sobie na dwa aspekty nowego CRM: Ustawienia systemowe oraz formatkę użytkownika to zobaczymy tam dwie nowe rzeczy, których nie było w CRM 4.0:

E-mailApprove/Reject E-mail

Obie rzeczy dotyczą wysyłki wiadomości email z wykorzystaniem Email routera. W ustawieniach systemowych można wymóc, aby CRM e-mail router procesował tylko te wiadomości email, których nadawcy mają zatwierdzony przez administratora adres. Drugi zrzut ekranu pokazuje dwa przyciski na formatce użytkownika “Approve E-mail” oraz “Reject E-mail”. Przy ich pomocy administrator może zatwierdzić lub też odrzucić adres email przy pomocy, którego będzie odbywać się wysyłka wiadomości email.

Jeśli użytkownikowi ustawimy opcję dostępu do poczty email jako E-mail Router to jeśli jego adres mailowy nie zostanie zatwierdzony zostanie zaprezentowany na jego formatce następujący komunikat:

Informacja