CRM 2011 – wygoda pracy z systemem

Od dawna dało się słyszeć głosy, że CRM 2011 został opracowany razem z użytkownikami tego systemu, tzn. zostały wprowadzone faktycznie wymagane od tego systemu funkcjonalności. I to zarówno z punktu widzenia użytkownika biznesowe jak również z punktu widzenia osoby wdrażającej ten system.

Niektóre funkcjonalności związane były z wygodą pracy z tym system. Przykładowa nowość wprowadzona w CRM2011 polega na tym, iż będąc na liście obiektów, np. Accounts możemy z tego poziomu, np. dostosować widok, który aktualnie widzimy, obiekt, który prezentujemy, formatkę obiektu, itd – sami zobaczcie jak to wygląda:

Nowy obraz (3) Wyświetlam sobie obiekty typu Account (pozwoliłem sobie dokonać spolszczenia na potrzeby wdrożenia póki polskiej wersji jeszcze nie ma dostępne :) ) a wstążka w zakładce Customize prezentuje mi możliwości modyfikacji obiektu.